‎Scouting Neede‎ Blokhut de Berkeboom groepsaccommodatie

Over ‎Scouting Neede‎ Blokhut de Berkeboom groepsaccommodatie

Scouting Neede‎

Opzoek naar een super leuke blokhut in Oost Nederland? Kijk dan eens op onze site. We hebben nog enkele weken beschikbaar in de zomervakantie!!

- Gelegen in een prachtig bos.
- Inclusief kampvuurkuil
- Geschikt voor overnachten tot 30 personen

gelegen aan de rand van een groot bos. Doordat hier in het verleden zand- en leemafgravingen hebben plaatsgevonden, is er een gevarieerd en glooiend landschap ontstaan. De bossen, meertjes en de grote 'kuilen' die hierdoor zijn ontstaan, bieden een perfect speelgebied voor scouts. Op een paar minuten lopen ligt de ‘Zandkuil’ een grote voormalige zandafgraving die is ingericht als natuurlijke kinderspeelplaats en die bij mooi weer druk wordt bezocht.

De blokhut zelf bestaat uit een keuken, een toilet, een slaapzolder en een grote activiteitenruimte. Rondom de blokhut ligt een kampeer- en speelveld en in het bos voor de blokhut is een grote kampvuurkuil aanwezig.

Voor meer informatie kunt u het beste contact opnemen d.m.v. het contactformulier.

Bergweg 16a
7161 PN  Neede